Безплатна доставка за поръчки над 39 лв.!
Лого на W.R. Case & Sons

WR Case & Sons Cutlery Company е американски производител на първокласни, ръчно изработени ножове, които се предават от поколения. Базирана в Брадфорд, Пенсилвания, предложенията на Case покриват широка гама от продуктови категории, от традиционни сгъваеми джобни ножове и спортни ножове с фиксирано острие до ограничено производство възпоменателни и колекционерски предмети.

История

Богатата история на компанията започва през 1889 г., когато четирима братя - Уилям Ръсел (WR), Джийн, Джон и Андрю Кейс (известен още като "The Case Brothers") започват да създават ножове и да ги продават по пътека за каруци в северната част на щата Ню Йорк. Синът на WR, Джон Ръсел (Ръс) Кейс, бивш търговец на марката Case Brothers, стартира WR Case & Sons в началото на 20-ти век. Бащата на Ръс действа като консултант на сина си, помагайки за стабилизиране на ранните финанси на компанията, като същевременно изгражда репутация на надежден доставчик на висококачествени прибори за хранене. През 1993 г. Zippo Manufacturing Company, производител на световноизвестната ветроустойчива запалка Zippo® и друг семеен бизнес, базиран в Брадфорд, формира WR Case & Sons Cutlery Company, за да продължи наследството на семейството от марки Case.

Оригиналните концепции за ножове и производствени методи на компанията са признати с награди и характеристики от големи печатни издания, международни търговски организации и събития, излъчвани телевизионни предавания и големи филми. Уникална система за датиране на марки Tang, използвана от най-ранните дни на нейната история, направи марката Case една от любимите колекционерски марки в света.

Днес

Клубът на колекционерите на CASE, с 18 000 активни членове, е най-голямата известна асоциация за колекциониране на ножове в света. Ангажиментът на Case към качеството е очевиден в 125-те чифта ръце, необходими за създаването на само един нож. Ножовете Case започват с внимателно оформени дръжки, изработени от широка гама от оригинални материали като кост от бразилски говеда, еленов рог, биволски рог, седеф, екзотична дървесина и камъни. Компонентите от месинг, никел и сребро подчертават всяка форма, обединявайки ножове, които са не просто красиви, но и способни да издържат изпитанията на времето и употребата.

Ножовете Case се продават предимно чрез оторизирана дилърска мрежа от търговци на дребно на хардуер и домашно подобрение, специализирани магазини за прибори за хранене, магазини за мода и аксесоари, търговци на дребно по каталози и други.

За повече информация относно WR Case & Sons Cutlery Company посетете CaseKnives.com .

Каним ви да посетите Zippo/Case Museum в Брадфорд, Пенсилвания, където фенове и колекционери от цял ​​свят се събират, за да научат за богатата история на ножовете Case и запалките Zippo.


Лого на Ronson/Ronsonol

Zippo Manufacturing Company придоби активи от Ronson през февруари 2010 г. за територията на САЩ. Ronson продава запалки от 1913 г. насам и предлага разнообразна линия запалки в стил джоб и фенерче и аксесоари за пламъци.

История

Ronson Corporation и по-късно Ronson Consumer Products Company са основани от семейство Арънсън. Първоначално Louis V. Aronson притежава и управлява Art Metal Works в Нюарк, Ню Джърси, която открива през 1886 г. Art Metal Works произвежда различни декоративни метални изделия, включително книгоразделители, преспапие, комплекти за бюро, лампи, миниатюри и други метални изделия. Поради търсенето на клиентите, Aronson започва да проучва пазара на пламъци и започва да произвежда запалки в началото на 1900 г.

През 1910 г. Арънсън получава патент за система за запалване, произвеждаща искра, наречена „Pist-o-liter“, а през 1913 г. произвежда джобна запалка, наречена „Wonderlite“. През 1928 г. Ронсън си осигурява патент за революционната запалка с едно действие „Banjo“, която предлага както запалване, така и гасене с едно натискане. Г-н Арънсън решава да се концентрира върху бизнеса с запалки и продава компанията Art Metal Works. През десетилетията Ronson Corporation и различни дъщерни дружества продължиха да разработват няколко стила джобни, многофункционални и факелни запалки, използвайки търговската марка RONSON, както и течност за запалки и бутан, използвайки търговската марка RONSONOL. Освен това произвежда различни аксесоари, включително кремъци за запалки и в началото много други потребителски продукти. През 1960 г. Ronson Corporation продава международните си операции, оставяйки компанията с операции и продажби предимно в Северна Америка.

През 2010 г. Zippo Manufacturing Company, Брадфорд, Пенсилвания, придоби определени активи от Ronson, включително търговските марки RONSON и RONSONOL и продуктите, свързани с тях за САЩ и Северна Америка. Zippo не е придобил нито една част от корпорацията или никакви корпоративни записи или задължения.

Днес

Марките RONSON и RONSONOL са част от семейството марки на Zippo Manufacturing Company. Продуктовата линия за марките продължава да включва запалки, гориво и свързани аксесоари, предлагани и продавани в Съединените щати, Канада и Мексико при търговци на дребно и онлайн.


Лого на северното сияние

История

Създадена през 1978 г., Northern Lights озарява света и разкрасява домовете с топлината на светлината на свещите повече от 40 години. Нашите силни корени в „изкуството на правенето на свещи“ са довели до изключителна репутация на водещ дизайнер на луксозни свещи и занаятчийски аксесоари. Нашите ръчно изляти свещи се произвеждат в САЩ с фини аромати и етерични масла. Нашите восъчни смеси съдържат соев восък и други восъци на естествена основа. Нашите фитили са изработени от естествен памук. Нашите съдове идват от отговорни източници и са проектирани да бъдат преназначени. Тази комбинация от качествени компоненти придава на нашите занаятчийско изработени свещи техните качества на чисто горене, превъзходно излъчване на аромат и допринася за тяхната дълготрайна стойност.

Днес

Zippo придоби Northern Lights през януари 2019 г. Компанията и нейните служители остават базирани в Уелсвил, Ню Йорк.

За Zippo, придобиването добавя диверсифицирана продуктова линия, нови канали за дистрибуция, критично ноу-хау и опит в бързо развиваща се, актуална категория към семейството от марки Zippo.

Това сдвояване имаше голям смисъл за основателите на Northern Lights Анди и Тина Гланцман, тъй като Zippo и Northern Lights споделят еднакви култури, ценности и позиции. Както Zippo, така и Northern Lights са горди американски производители, разположени в малки, силни общности в САЩ, с дългогодишна репутация на надеждни и красиво проектирани продукти.

Zippo ще използва своите съществуващи международни канали, за да започне глобализиране на марката Northern Lights и продуктовите предложения, с възможност за допълнително разширяване.