Помощен център

МОИТЕ ПОРЪЧКИ

Получете достъп до Вашия аканту тук. Проверете състоянието на поръчка, баланса на eGift Card или проследете местоположението на съществуваща поръчка.

Проверка на състоянието на поръчката

ИНФОРМАЦИЯ ЗА МАГАЗИНА

Намерете подробна информация за уебсайта Zippo.bg. Няколко теми за процеса на поръчка, eGift карти и персонализиране! продукти можете да намерите по-долу.

ЧЗВ за поръчки
Кодове за продажби и промоции
Транспорт и доставка
Връщане и замяна
Поръчки/Анулации
Zippo.com акаунти

ГРАВИРАНЕ НА ТЕКСТ

Подробна информация ГРАВИРАНЕТО можете да намерите по-долу.

Какво представлява лазерното гравиране и колко струва?
Политика за гравиране (Какво не може да се гравира)

РЕМОНТИ

Ние знаем, че зад всеки продукт на Zippo, покрит в гаранция и изпратен за ремонт, стои собственик, който зависи от нашето обещание да го поправи или замени. Щракнете върху връзката по-долу за информация относно ремонта на продукта.

Поради обстоятелства, произтичащи от ситуацията с COVID-19, ремонтът може да се забави.

Център за ремонт на продукти Zippo

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТА

Намерете подробна информация за вашия Zippo продукт. Ръководства с инструкции за продукта, съвети за поддръжката на вашия продукт и информация за безопасност можете да намерите тук.

Инструкции за продукта
Грижа за продукта
Известие за фалшифициране на продукта
Данни за безопасност

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Искате ли да говорите с представител на Zippo? Попълнете един от нашите формуляри за връзка с нас, за да изпратите вашата заявка или запитване.


Информация за връзка с нас
Представителства на Zippo по света