Безплатна доставка за поръчки над 39 лв.!

Политика за връщане

Продуктите на Zippo се произвеждат с качество и почтеност. Ако смятате, че трябва да върнете артикул, който сте закупили на този уебсайт въз основа на указанията по-долу, можете да направите това в рамките на 14 дни от получаването на поръчкат и ние ще Ви възстановим заплатената сума.

Продуктите, които се приемат за връщане в срок от 14 дни, трябва да са неизползвани и в търговски вид, също така да са придрожени от оригалните им опаковки, както и с придружен касов бон - оригинал или снимка (при частично връщане на поръчка).

Стока, повредена от злоупотреба, неправилна употреба, нормално износване или липса на разумна грижа, не се покрива от гаранцията на производителя и не може да бъде върната за обслужване.

Ако сте закупили Вашия продукт Zippo от оторизиран търговец на Zippo, свържете се с този търговец за подробности относно тяхната политика за връщане. ние не приема връщане на стоки, закупени от търговски обекти.


Опаковайте връщането си и изпратете на:
Пен Шоп Груп ЕООД, гр. София, ул. д-р Стоян Чомаков 4А, офис 25

Отдел "Рекламации"

0875 325 158

Процес на възстановяване

Възстановяването на суми може да се осъществи чрез
1. Наложен платеж - ако изпратите пратката към нас с наложен платеж ние ще изплатим сумата на куриера. Получаването на сумата от куриера е ангажимент на Вашите двустранни отношения между Вас и куриерската компания.
Необходимо е праката да бъде изпратена с опция "Преглед" за да можем да проверим окомплектовката и наличието на документите по поръчката.

2. По банков път- Можете да изпратите пратката обратно към нас чрез куриерска компания. Възстановяването на сумата ще се извърши до 2 работни дни от получаването на върната пратка. Предвидете и още 1 работен ден за банкова обработка на плащането, ако Вашата банка е различна от Кей Би Си Банк България.
За връщането на суми по банков път е необходимо да предоставите писмено на sales@zippo.bg Ваш IBAN (Не е възможно възстановяване на сума по сметки с титуляр, различен от името в поръчката)


Възстановяване на средства по банкови карти

Ако първоначално Вашата поръчка е заплатена с банкова карта онлайн, възстановяването на сумата се извърва задължително с обратна транзацкия по същата карта. Не е възможно връщане на суми в брой или по банкова сметка.

 

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ ЗА СЕРВИЗИРАНЕ

За да върнете дефектен продукт, следвайте инструкциите в раздела за ремонт .