ЧЗВ за поръчки
1. Как мога да направя поръчка?
- Поръчка за продукт можете да направите използвайки системата на онлайн магазина. Чрез нея можете да подберете продукт, по Ваш критерии, да го добавите в “Количката” и да извършите няколко бързи стъпки по финализирането на поръчката. Поръчка можете да направите и чрез email писмо или телефонно обаждане (в работни дни от 09 до 18 часа).
2. Как мога да се регистрирам на сайта?
- Регистрация на сайта можете да направите като последвате бутоните “Вход” или “Регистрация”. Регистрираните потребители могат много по-бързо на създават поръчки, да съхраняват адреси за доставка, а също така и да следят историята на своите поръчки. Регистрация можете да направите и по време на създаването на своята поръчка, където ще видите опциите за регистрация или за поръчка “от гост”.
3. Твърде сложно ми е да направя поръчка през онлайн магазина. Възможно ли да направя поръчка по друг начин?
- Ние сме на ваше разположение да приемем Вашата поръчка или да Ви консултираме и чрез: email писмо на sales@zippo.bg , телефонно обаждане на 0875 325 158 или чрез съобщение на нашата Facebook страница.
4. Възможно ли е доставка с друга куриерска компания, освен Спиди и Еконт?
- Стандатно ние доставяме поръчките чрез куриерска фирма Спиди (до точен адрес или офис на Спиди) или чрез куриерска компания Еконт (до офис), при условия за безплатна доставка при поръчка над 39 лв.. При желаение от Ваша страна ние можем да изпратим поръчката и с друга куриерска фирма, като в този случай всички такси по доставката с избрания от Вас куриер са изцяло за сметка на получателя/поръчителя. Таксите за доставка с други куриери, се определят от съответната куриерска компания и обикновено са посочени на техните уеб-страници.
5. Получих продукта от моята поръчка, но не ми харесва, как мога да го върна или заменя?
- Нашата мисия е да сме максимално коректни към всеки наш клиент. Ние уважаваме мнението и желанието на всеки един наш клиент. Ако полученият продукт не отговаря на Вашите очаквания или желаете да го върнете поради друга лична причина, Вие имате право да ни го върнете в срок от 14 дни, считано от датата на получаване. За да може ние да приемем продукта е необходимо той да бъде неразличим от нов (в първоначален търговски вид). Имайте предвид, че в тези случаи, всички такси по връщането на продукта са за Ваша сметка (това не се отнася за дефектни продукти, които се връщат и заменят със същия артикул - в този случай разходите по доставка са за сметка на Пен Шоп Груп ЕООД).
6. Мой познат има рожден ден след 5 дни искам да закупя от Вас подарък. Ще мога ли да го получа навреме ако поръчам днес?
- Получените поръчки до обяд в работен ден обикновено изпращаме още същия ден. Ако направите поръчка след обяд, то тя ще бъде изпратена на следващия работен ден към Вас. Предвидете и още 1-2 дни за доставка до Вашето населено място. Или обобщено поръчката се доставя до Вас рамките на до 3 работни дни (събота и неделя са неработни дни). Допълнителната услуга гравиране не забавя изпълнението на поръчките. Всички опции за доставка на поръчка можете да прочетете в нашата секция “Доставка”.
7. Намирам се в чужбина и искам да направя подарък на роднина в България. Възможно ли а това?
- Разбира се. Нашите онлайн магазини са достъпни в цял свят (на български език) и предоставят възможност за редица електронни плащания. По този начин можете да направите и заплатите поръчка от чужбина, като посочите за получател, лице, което Вие пожелаете. Ние ще подготвим поръчката и ще я доставим до посочения от Вас получател. Тъй като почти всички поръчки от този вид са предназначени за подарък, ние можем изпратим документ (разпечатка на поръчката), който да не съдържа никаква информация за цени. По този начин получателят ще види само поръчителя и търговеца, който доставя поръчката.
Възможно, по желание на клиента, да доставим пратка в предварително определен ден (различен от неделя и национални празници). Ако Вие направите поръчка за доставка на друго лице и желаете да се достави на точно определен ден, можете да се свържете с нас след поръчка и ние ще организираме доставката в точния ден (без неделя и национални празници).
8. В някои магазини могат да се намерят репликина запалките Zippo. Вашите продукти оригинални ли са?
- Всички предлагани продукти в Zippo.bg са оригинални и автентични. Пен Шоп Груп ЕООД е официален представител на марката Zipop за България. Всички закупени от нас или от търговци наши патньори са оригинални.
9. Искаме да закупим по-голямо количество от предлаган от Вас продукт. Можем да ли получим данъчна фактура? Можем ли да получим отстъпка?
- Ние винаги се стремим да отговорим на желанието и търсенето на всеки един клиент. На разположение сме да обсъдим конкурентна и мотивираща отстъпка при покупка “на едро”. Не се колебайте да поискате нашата оферта за търсен от Вас продукт и количество. За голяма част от продуктите можем да предложим и пълна гама фирмено персонализиране и брандиране (тиражно гравиране, сито печат, тампонен печат, трансеферен печат, преге печат и други).
- Цените в онлайн магазина ни са в български лева с включено ДДС и при желание от страна на клиента може да бъде издадена данъчна фактура.