Ремонт на Zippo: Ветроустойчива запалка
It works or we fix it free.™
Работи или ние го поправяме безплатно.
Ние не даваме това обещание с лека ръка. Ние знаем, че зад всяка ветроустойчива запалка Zippo, изпратена за ремонт, стои собственик, който се доверява на обещанието ни да я направим отново работеща. Независимо дали ветроустойчивата запалка е на 5 години, на 15 години или на 30 години, тя ще служи като надежден източник на пламък за години напред - ние го гарантираме!
Какво е необходимо да направите, ако вашата запалка има нужда от ремонт: (уверете се, че запалката наистина има нужда от ремонтиране, напр. изхабеното камъче, не е повод за сервизиране)
1. Подгответе запалката Zippo за изпращане
Преди да изпратите, извадете вложката от корпуса и я оставете да изсъхне на въздух за два дни, така че да може горивото да изветрее.
След това вложката може се поставя обратно в корпуса и цялата запалка се изпраща в сервизния център.
*Забележка: Вложките няма да бъдат ремонтирани. Нормалната процедура за ремонт е да се замени оригиналното вътрешно тяло с чисто ново вътрешно тяло. Оригиналът няма да бъде върнат.
2. Изпращане до Българския представител на Zippo
Ако сте в България, моля изпратете го на адрес:
България
София 1750
ул. д-р Стоян Чомаков 4А
Пен Шоп Груп ООД
Задължително е да опишете проблема в пратката, както и да напишете вашите данни за контакт. В случай, че не изпратите данни за контакт (адрес и телефон номер), в последствие няма да можем върнем ремонтирата запалка към Вас (Пен Шоп Груп ЕООД не носи отговорност за получени пратки без информация за контакт).
Куриерските разходи са за ваша сметка. Запалките, които са за ремонт и са закупени преди повече от 2 години се изпращат в европейския сервизен център (Германия). Срокът за транспортиране, ремонт и връщане до България е удължен и може да отнеме ориентировъчно 2-3 месеца, тъй като се изпращат групирано през определен период и брой продукти за ремонт.
Едномесечният срок за отстраняване на фабричен дефект, който е законово установен, важи само за продукти до 2 години от закупуването им и те трябва да бъдат закупени от България (необходимо е доказателство за покупка). След втората година гаранцията не е търговска, а от производителя, поради което срокът за отстраняване на повредата не е гарантиран. За продукти, закупени преди повече от 2 години, гаранцията е доживотна и се обслужва от производителя. Пен Шоп Груп ЕООД, като официален представител съдейства за транспортирането на повредена запалка до сервизен център, без гарантиран срок за това.
В случай, че предпочетете, имате възможност сами и за своя сметка да изпратите продукт за ремонт директно до Европейския сервизен център, следвайки стъпките, описани по-долу:
3. Изпращане до Zippo European Repair Clinic
Моля, включете кратка бележка с вашето име, адрес, телефонен номер, имейл адрес и описание на проблема.
Моля, изпратете цялата запалка с препоръчана поща или пратка с обявена стойност.
Адрес:
Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein, Германия
* В случай на изгубена, увредена или унищожена пратка от куриерска компания в процеса на транспортиране до Zippo European Repair Clinic, Пен Шоп Груп ЕООД носи отговорност единствено до замяна с най-близък алтернативен модел от текущото портфолио на ZIPPO (сантиметнални, антикварни или други подобниа стойности не биха могли да бъдат възстановени и удовлетворени)