Безплатна доставка за поръчки над 39 лв.!

Windproof Lighter

It works or we fix it free.™

Работи или ние го поправяме безплатно.



Ние не даваме това обещание с лека ръка. Ние знаем, че зад всяка ветроустойчива запалка Zippo, изпратена за ремонт, стои собственик, който се доверява на обещанието ни да я направим отново работеща. Независимо дали ветроустойчивата запалка е на 5 години, на 15 години или на 30 години, тя ще служи като надежден източник на пламък за години напред - ние го гарантираме!

Какво е необходимо да направите, ако вашата запалка има нужда от ремонт: (уверете се, че запалката наистина има нужда от ремонтиране, напр. изхабеното камъче, не е повод за сервизиране)



1. Подгответе запалката Zippo за изпращане

Преди да изпратите, извадете вложката от корпуса и я оставете да изсъхне на въздух за два дни, така че да може горивото да изветрее.
След това вложката може се поставя обратно в корпуса и цялата запалка се изпраща в сервизния център.
*Забележка: Вложките няма да бъдат ремонтирани. Нормалната процедура за ремонт е да се замени оригиналното вътрешно тяло с чисто ново вътрешно тяло. Оригиналът няма да бъде върнат.

2. Изпращане до Българския представител на Zippo

Ако сте в България, моля изпратете го на адрес:

България
София 1750
ул. д-р Стоян Чомаков 4А
Пен Шоп Груп ООД

Задължително е да опишете проблема в пратката, както и да напишете вашите данни за контакт. Куриерските разходи са за ваша сметка. Запалките, които са за ремонт и са закупени преди повече от 2 години се изпращат в европейския сервизен център (Германия). Срокът за транспортиране, ремонт и връщане до България е удължен и може да отнеме ориентировъчно 2-3 месеца, тъй като се изпращат групирано през определен период и брой продукти за ремонт.

Едномесечният срок за отстраняване на фабричен дефект, който е законово установен, важи само за продукти до 2 години от закупуването им и те трябва да бъдат закупени от България (необходимо е доказателство за покупка). След втората година гаранцията не е търговска, а от производителя, поради което срокът за отстраняване на повредата не е гарантиран. За продукти, закупени преди повече от 2 години, гаранцията е доживотна и се обслужва от производителя. Пен Шоп Груп ЕООД, като официален представител съдейства за транспортирането на повредена запалка до сервизен център, без гарантиран срок за това. 

В случай, че предпочетете, имате възможност сами и за своя сметка да изпратите продукт за ремонт директно до Европейския сервизен център, следвайки стъпките, описани по-долу:

3. Изпращане до Zippo European Repair Clinic

Моля, включете кратка бележка с вашето име, адрес, телефонен номер, имейл адрес и описание на проблема.
Моля, изпратете цялата запалка с препоръчана поща или пратка с обявена стойност.

Адрес:
Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein, Германия